תריסים חשמליים

כל מה שרציתם לדעת על תריסים חשמליים

כיום בחירה ושימוש בתריסים הפכו להיות משימה מורכבת יותר מבעבר. פעם כל מה שהיינו צריכים זה להזמין בעל מקצוע ולהתקין תריסים.  היום עלינו לבחור מבין מאות סגנונות של תריסים, כאשר ישנם  תריסים חשמליים, תריסי הזזה ידניים מתקדמים, ובנוסף מבחר הצבעים וחברות האלומיניום פשוט עצום. לעומת זאת מחירי התריסים החשמליים הם לא בשמיים וכיום כל אדם יכול לרכוש תריס חשמלי מהודר לבית..

תריסים חשמליים החלו בשנים האחרונות למלא את מרבית הבתים בישראל, לא רק בגלל יופי התריסים אלא גם בזכות הנוחיות שלהם. בינם תריסים עם נעילות ילדים, אחרים העובדים על ידי שלט,  ובכלל רמת התריסים גבוהה מאוד..

תריסים חשמליים יכולים לעזור גם בעיצוב הבית מבחינת יופי- ניתן להתקין אותם כמעט בכל מקום בבית וביכולתם ליצור אווירה שונה בכל חדר על ידי שינוי התאורה הנכנסת מבחוץ. כמו בכל דבר חדשני יכולות לקרות תאונות אך כיום יש שורה של מקצוענים העוסקים בתיקון וחידוש תריסים חשמליים..

במהלך מעבר דירה, שיפוצו של הבית או סתם מתוך רצון לחדש את התריסים עלינו לבחור חברת אלומיניום (חברה המתמחה בתריסים) לפי מספר קריטריונים, כאשר הראשון הוא בדיקת  אמינות החברה- לרוב חברות אלה הן בעלי אתרי אינטרנט המציגים את בעלי המקצוע ונותנים מגוון עבודות ודוגמאות לתריסים שהם יכולים לספק. בעזרת האתר ניתן לראות האם בעלי החברה הינם אנשים אמינים ורציניים. מלבד זאת יהיה אפשר לחוש אם ישנו חיבור לעבודותיו של בעל המקצוע וגם לקבל רעיונות לקראת בחירת תריסים חשמליים. לא לשכוח לוודא עם מתקין התריסים את משך האחריות ומדיניות תיקון תריסים חשמליים, ולבדוק מה ניתן לעשות כאשר יש תקלה מסוימת בתריס.

לסיכום תריסים חשמליים הם המצאה כבר מספיק ותיקה בשוק שכדאי להוסיפה בכל בית בעת שיפוץ או חידוש הבית.

 

One thought on “תריסים חשמליים

  1. Pingback: תריסי גלילה | תיקון תריסים חשמליים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>