תריסי גלילה

כל מה שרציתם לדעת על תריסי גלילה.

יש לשער כי מרבית האנשים בארץ ובעולם נתקלו לפחות פעם אחת בתריס גלילה. בתחום זה ניתן למנות סוגים רבים של  תריסי גלילה העשויים מחומרים שונים כגון: עץ, פלסטיק, אחרים עם חוט או חבל, ויש גם תריסי גלילה חשמליים. כיום כאשר מתקינים תריס גלילה לוקחים בחשבון, מלבד איכותו, גם את צבעו ואת היופי שלו ומתאימים אישית תריסים לחלונות שונים בכדי ליצור אווירה שונה בחדר. הסיבה לכך היא שתריסים יפים ומעודנים נותנים לבית ולמשרד פנים יקרות ויפות יותר מאשר בתריסים ידניים ישנים. מלבד היופי ישנם  שלל יתרונות בבחירת תריסי גלילה חשמליים.

כאשר יש בבית  מעבר גדול, כמו יציאה אל החצר או כניסת מרפסת, מומלץ להתקין תריס גדול ומסיבי. יש המתקינים תריס ידני מפלסטיק או מכל חומר אחר ולוקחים על עצמם את משימת הרמת והורדת התריס בכל פעם שהם רוצים לצאת אל החצר או סתם להכניס קצת אור הביתה. אחרים מתקינים תריס חשמלי ונהנים מפתיחה וסגירה אוטומטית של המעבר. כך, על ידי בחירת מנוע מתאים לגודל התריס (רצוי להיוועץ עם בעל מקצוע) זמן הפתיחה יהיה אפילו קצר יותר.

כיצד מתקינים תריסי גלילה ?

חברות גדולות, רשתות ואנשים פרטיים אשר עוסקים בתריסים ואלומיניום מציפים את השוק, ולכן צריך לברור מבין כולם ולבחור בחברה הנראית  אמינה ורצינית, אשר בבעלותה אתר אינטרנט, אלבומי תמונות  או כל דבר אחר המוכיח סידרת עבודות שנעשו על ידי החברה ויכולים לספק ללקוח המחשה של אותו תריס מבוקש. מלבד זאת את בחירת התריס יש להתאים למקום המבוקש, תוך תשומת לב למספר פרמטרים, ובמיוחד להקפיד שהמנוע מתאים לגודל התריס (מנוע חלש מדי יאט את פתיחת החלון או לא יפתח אותו כלל). ניתן לבחור צבע וגוון ובכך להתאים את תריסי גלילה במיוחד לעיצוב החדר והמשרד.

כמו כל דבר חדש או ישן יכולים להיווצר תקלות, לכן בדקו שחברת התריסים מבטיחה אחריות לטווח זמן מסוים ושהיא מספקת שירותי תיקונים זמינים. אנו מספקים אחריות למוצרים ולעבודות שלנו ומתמחים בשירותי תיקון תריסים חשמליים עם אחריות מקצועית, צריכים שירותי תיקון תריסים, התקשרו עכשיו: 050-5349096.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>